Koncepcyjny Nissan Invitation

Nissan zamierza wprowadzić do sprzedaży najnowszy produkt, którym ma być samochód z segmentu C. Produkt ten już wcześniej miał być wdrożony do produkcji, lecz został zastąpiony kompaktowym SUV-em Qashqai.

Koncern Nissana stara się wstać na nogi po porażkach, które dotykały go ostatnimi latami. Jego taktyką jest wstrzelenie się w samochodu z dość popularnego w Europie, segmentu C. Należą do niego między innymi takie samochody jak VW Golf, Ford Focus czy Renault Clio.

Koncepcyjny samochód od Nissana ma nosić nazwę Invitation (z ang. zaproszenie, zachęta). Nowy Nissan ma nas zachęcić do kupny swoim trzycylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1.2. Nie jest to może zadziwiająca pojemność, lecz Nissan ogłosił, że jego celem jest ekologia i tym samochodem może ten cel osiągnąć. Dodatkowo chce wprowadzić jeden z dwóch eco-silników: elektryczny oraz hybrydowy. Sama stylistyka samochodu jak widać na zdjęciach, jest dość interesująca. Witać tu agresywne linie, które dodają charakteru. Chromowe wstawki, 18 calowe felgi oraz oświetlenie LED podkreśla dynamiczną sylwetkę, oraz dodaje samochodowi temperamentu.

Jeśli Nissan pozostanie przy tym koncepcyjnym modelu i zaprezentuje w etapie finalnym to, co na zdjęciach, to może on się okazać bardzo wielką konkurencją dla pozostałych samochodów tego segmentu.